Istra je s Domus Bonusom pionir brendiranja privatnog smještaja

0
Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

U suradnji turističkih zajednica županija i ureda Hrvatske gospodarske komore, kroz razvoj oznaka kvalitete obiteljski smještaj brendirao se za sad u četiri županije na obali, Istra je sa svojim brendom Domus Bonus bila prva, slijedio je Kvarner s oznakom Kvarner Family, a nedavno su im se pridružili Zadarska i Šibensko-kninska županija s oznakama Welcome i Like Home, piše Poslovni dnevnik.

Domus Bonus u Istarskoj županiji pokrenuli su prije već 12 godina Istarska razvojna agencija IDA, Turistička zajednica Istarske županije i županijsko poglavarstvo. Cilj je bio motivirati privatne iznajmljivače na poboljšanje kvalitete, a vizija je bila kreirati jaki nacionalni brend, tržišnu marku kvalitetnog privatnog smještaja kroz sustav turističkih zajednica u kojeg će gosti imati povjerenja, pojašnjavaju u TZ Istre, piše Poslovni dnevnik.

Domus Bonus danas broji više od 340 iznajmljivača sa 648 jedinice i 2966 ležaja, od čega 163 kuća za odmor i 91 apartmanska objekta s ukupno 485 certificiranih apartmana. Od pokretanja projekta iznajmljivači su se samostalno javljali lokalnim turističkim zajednicama ili županijskoj turističkoj zajednici i tako kandidirali vlastiti objekt, kojeg bi nakon toga kontrolori obilazili, donosi Poslovni dnevnik.

Najnovije vijesti