projekt inplus

Nagrade odnijeli Buzet, Umag i Rovinj

0
Foto: Glas Istre
Foto: Glas Istre

Na završnoj konferenciji Projekta INpuls održanoj u organizaciji Udruge gradova, u Zagrebu su dodijeljene nagrade za najbolje prakse u jedinicama lokalne samouprave. Grad Buzet dobitnik je priznanja za najbolju praksu u kategoriji Grad gospodarstva i to za projekt InCity realiziran tijekom prošle godine. Projektom InCity ostvaren je učinkovit i održiv socijalni dijalog između gospodarstvenika i javne uprave te uključenost gospodarstvenika u kreiranje mjera za poticanje poduzetništva, realizaciju projekata poduzetničke infrastrukture, kreiranje proračuna, programa za mlade poduzetnike, piše Glas Istre.

Gradovi u Republici Hrvatskoj nominirali su 33 primjera inovacija i najbolje prakse u radu gradske uprave za priznanja INpuls u kategorijama Grad gospodarstva - za poticanje gospodarskog razvoja, Grad sinergije - za suradničke projekte države i grada, Grad građana, Grad kreative i Grad sporta te posebna nagrada publike. Od istarskih gradova, Umag je nagrađen u kategoriji Grad sinergije za praksu "Umag - primjer dobre suradnje". Grad Umag zasigurno prednjači na listi gradova koji su uspostavili dugoročnu suradnju s državom i maksimalno iskoristili potencijal kako europskih, tako i državnih fondova za niz projekata; program društveno poticane stanogradnje, projekt sanacije odlagališta neopasnog otpada Donji Picudo - Istok u sklopu mega projekta "Umag: Smart city-Green city 2010.-2020.", izgradnja sortirnice i pretovarne stanice, izgradnja gradske zaobilaznice, izgradnja novih vrtića i škola, razvoj poduzetničke zone, vodozaštitni i kanalizacijski sustav, piše Glas Istre.

Rovinj je dobitnik nagrade publike za praksu pod nazivom "Smart Rovinj - Rovigno". Glasovanje za nagradu publike u sklopu projekta Inpuls završeno je krajem veljače, a Rovinj je najviše glasova sakupio upravo ovim pametnim IT sustavom koji omogućava građanima Rovinja slanje sugestija i prijavljivanje raznih problema koje uočavaju u svojem okruženju. Njegova je primjena započela 2015. godine, a sustav trenutno koristi 4.000 građana. Uvođenjem ove aplikacije ubrzava se proces komunikacije građana i institucija te se uočeni problemi rješavaju u najkraćem mogućem roku, donosi Glas Istre.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa